پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه ۲ مرداد

این شماره از پنجره ای رو به خانه پدری را با شعری از دفتر اشعار دکتر علیرضا نوری زاده آغاز می نماییم .ابتدا نگاهی به اظهارات حداد عادل در ارتباط با 28 مرداد خواهیم داشت آقای حداد عادل پدر زن آقا مجتبی افاضه فرمودند هم زمانی تحریم های جدید با انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای 28 مرداد قابل تامل و عبرت آموز است. شما به مصدق چیکار دارید؟ شما غلط میکنید که اسم مصدق را می آورید!! کاشانی دل مصدق را خون کرد روز 28 مرداد آقای کاشانی کجا بودند ؟ شما نواب صفوی را بچسبید.

در ادامه به دیدن کلیپی که دوست عزیزمان از دوبی فرستاده است می نشینیم. آقای سید علی خامنه ای میگوید من به امام زمان وصل هستم و امر من امر خداست. یک روحانی اهل سنت داریم بنام عبدالحمید مولوی پاسپورتش را گرفته اند و حتی در داخل کشور هم نمیتواند مسافرت کند شما مگر حلقه شیعه اثنی عشر نیستید، پس چرا میترسید؟ و به این نقطه میرسد که حسن عباس حکم قتل صادر میکند .

سپس به دیدن کلیپ سخنان حسن عباسی و فرمان قتل مفاسد اقتصادی از زبان وی خواهیم نشست و با شما در این باره سخن میگوییم. حال ببینیم این مفسد اقتصادی کیست، ناصر ابوالمکارم شیرازی شکر فروش ، امامی شیرازی ،کاندوم فروش ، شیخ محمد یزدی لاستیک فروش، تو جرات داری اینها را بکشی.؟ اگر خودشان نباشند آقازاده هایشان هستند. دنبال فساد میگردید من دانه دانه آنها را به شما نشان میدهم .

در ادامه اشاره ای خواهیم نمود به سخنان سردار سرلشکر محسن رضایی که به آمریکا میگوید شما 50 هزار نیرویتان زیر تیغ ایران هستند باز هم ایران را تهدید میکنید و توضیحاتی تقدیم حضورتان می نماییم.

در پی آن از اعتصاب سرتاسری کامیونداران و پتروشیمی بوعلی از اول مرداد با شما سخن خواهیم گفت و درود به این مبارزان خواهیم فرستاد.این رژیم باید بداند که باید برود
آقای خامنه ای شما تصویر خودت را در آینه ببین ترس و وحشت از آن میبارد .

دوره آقای حسین اوباما نیست که برای شما نامه عاشقانه بنویسد قصه دیگری است حکایت دیگری است در واشنگتن. آقای پمپئو در واشنگتن در بین ایرانیان میگوید اگر جمهوری اسلامی رفتارش را درست بکند. با خون مردم روبرو میشود و حرفش را اصلاح میکند.و حرف دلش را میزند و میگوید اینها فاسد هستند و باید بروند. آمریکا برای اولین بار دارد به صدای مردم ایران گوش میدهد در زمان انقلاب آقای کارتر یکسال قبلش به ایران آمد و جامش را به سلامتی اعلیحضرت بلند کرد و گفت این بهترین آغاز سالی است که من در عمرم داشته ام و گفت اعلیحضرت خردمندانه ایران را به جزیره ثبات تبدیل کردند و باعث آرامش همسایگانند و یکسال بعد سولیوان ساعتش را نگاه میکرد و میگفت اعلیحضرت کی میروند؟؟!!

تمام روسای جمهوری آمریکا بنوعی با شما زیر آبی راه داشته اند، بوش پسر میخواست به افغانستان و عراق حمله کند هواپیماهایش از روی ایران میرود، و رفسنجانی میگوید اینهمه ما به آنها کمک کردیم ولی آن حرف ها را راجع به ما زدند. ما را خانه شر خواندند .

امروز داستان دیگری ایست آقای ترامپ با هزار مشکل داخلی و خارجی روبروست و دو تا آس دارد، یکیش کره شمالی است که دیروز در خبر ها بود که رهبر کره شمالی دستور برچیده پایگاههای موشکی اش را داده است. و آس دوم نوع رفتارش با جمهوری ولایت فقیه است از آواخر آگوست سری اول تحریمها شروع میشود در نوامبر انتخابات دارد، پس سری دوم تحریمها را هم پیاده خواهد کرد اگر جمهوری ولایی تسلیم بشود که برد بزرگی کرده است.
اما اگر تسلیم نشود و بخواهد انگولکی بکند و آقای سردار رضایی تصمیم گیرنده باشد آنوقت شما خواهید دید کاری خواهد کرد که در دید مردم آمریکا قهرمان بشود و در انتخابات سنا و مجلس نمایندگان پیروز بیرون بیاید، پس این حرفهای این پهلوان پنبه ها را باور نکنید چون بموقع جام زهر را سر میکشند. در جنگ ایران عراق به خمینی زهر دادند و در قضیه برجام به آقا دادند خورد پس چه تسلیم آمریکا بشوند و چه نشوند در هر دو صورت بازنده خواهند بود.

در بخش بعدی به دیدن کلیپ سخنان جواد کریمی قدوسی خواهیم نشست و با شما در این باره صحبت می کنیم.

همچنین به دیدن فیلمی از سه آرایشگر که به منطقه ای در جنوب تهران رفته اند و ضمن آرایش سر کودکان و مردم آن منطقه به توزیع غذای گرم بین آنها میپردازند، می نشینیم.

در بخش آخر برنامه به منطقه خواهیم رفت و شما را در جریان آخرین رویدادهای منطقه قرار خواهیم داد . با ما باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . منتظر شنیدن نظرات شما پیرامون این برنامه هستیم.

یوتیوب دانلود فایل صوتی فایل صوتی کم حجم گوگل درایو