بنرها و جشنواره‌ای برای تخریب مذاکرات هسته‌ای

بنرهایی که هدف از آنها، تخریب مذاکرات ایران و آمریکا است در اکثر تقاطع‌ها و خیابان‌های تهران نصب شده‌اند.
به گزارش رسانه‌ها این بنر‌ها که «صداقت آمریکایی» عنوان گرفته‌اند، به نظر می‌رسد حاوی این پیام باشند که مذاکره با آمریکا سودی ندارد چرا که آمریکایی‌ها «فاقد صداقت» هستند.
این بنر‌ها چند روز پس از آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در ژنو در خیابان‌های تهران نصب شده‌اند؛ مذاکراتی که از سوی طرف‌های غربی و حتی آمریکایی‌ها «جدی» و «مفید» توصیف شده و قرار است در هفته‌های آینده، ادامه یابد.
در همین حال سایت تابناک هم با انتشار فیلمی از تقاطع‌ها و خیابان‌های تهران، به تشریح برخی از بنر‌ها پرداخته و نوشته است: «در یکی از این تصاویر، یک سوی میز مذاکره شخصی با کت و شلوار نظامی مقابل شخصی با ریش پرفسوری نشسته و ظاهراً اشاره مستقیمی به مذاکرات اخیر دارد. در تصویر دیگر دستی برای گرفتن دستی دیگر دراز شده که به دست شیطان تعبیر شده و در تصویر سومی که بیشتر در سطح پایتخت دیده می‌شود، مردی به همراه سگ وحشی پای میز مذاکره نشسته است.»
در رویدادی دیگر نیز چند سازمان و رسانه وابسته به سپاه پاسداران که در «جنگ نرم» شرکت دارند، جشنواره‌ای بین‌المللی با نام جایزه بزرگ «مرگ بر آمریکا» برگزار می‌کنند.
سازمان هنری رسانه‌ای «اوج»، خبرگزاری «تسنیم»، «حزب‌الله سایبر»، شبکه «نصر‌ تی‌وی»، سازمان «بشارت» و سازمان فضای مجازی «سراج» بنیانگذاران این جشنواره هستند.
موضوعات نخستین دوره این جشنواره «چرا مرگ بر آمریکا؟»، «چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟»، «آمریکا و عهدشکنی»، «آمریکا و خودبرتربینی»، «آمریکا و حقوق بشر» و «آمریکا و ظلم» اعلام شده است.
«آمریکا و ایران‌هراسی»، «آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی»، «آمریکا و استعمار فرانو»، «دموکراسی دروغین در آمریکا»، «آمریکا و دیکتاتوری» و «آمریکا و جنبش ۹۹%» از دیگر موضوعات این جشنواره است.
سازمان‌ها، نهاد‌ها و تشکیلات نظامی و دینی رسمی در جمهوری اسلامی که نزدیک به خامنه‌ای هستند، با آغاز مذاکرات محدود میان ایران و آمریکا پس از ۳۴ سال٬ حملات علیه ایالات متحده را گسترش داده‌اند.