پنجره ای رو به خانه پدری سه شنبه 11 آذر

دوستان و همراهان نازنین ایران فردا سلام.
برنامه امروز “پنجره ای رو به خانه پدری ” را آغاز میکنیم با نگاهی به اقدام وحشیانه یکی از آقازادگان رژیم ولایی در جهرم (از شهرستان های استان فارس) که به قصد امر به معروف و نهی از منکر با چاقو به بانوان این شهر حمله ور شده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده است. پس از این خبر تکان دهنده سری میزنیم به سخنان شور انگیز اسطوره مقاومت ، مهندس عباس امیر انتظام که در حاشیه نمایشگاه محمد نوریزاد با ایراد سخنانی از جنس عشق و امید گوشه هایی از مسیر پر پیچ و خم ایستادگی خود را با مردم در میان میگذارد.
در ادامه برنامه به فاجعه ی اسیدپاشی دیگری اشاره میکنیم که در آن مدیر یکی از بیمارستانهای شهر تهران هدف اقدام شوم و تبهکارانه دو فرد موتور سوار قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت به شدت مجروح شده است. به راستی در زیر سایه شوم حکومت فقیهان مدعی چه بر سر اخلاق و روحیات جامعه ی ایران آمده که هر روز از گوشه و کنار این سرزمین اهورایی صدایی از نفرت و کینه و خشم به گوش میرسد و مردم اینچنین با بی رحمی با یکدیگر تعامل میکنند؟
پس از بحث و بررسی پیرامون مسایل یاد شده، همراه با میهمان ارجمند امروز جناب آقای دکتر “منوچهر فرح بخش” سیاحتی خواهیم داشت در عرصه اقتصاد طوفان زده ی ایران در کشاکش بحث ها و مذاکرات اتمی و نگاهی میکنیم به سفره مردم ایران که روز به روز خالی تر میشود و همه اینها در حالیست که در تازه ترین اقدام دولت تدبیر و امید قیمت نان هم با افزایشی 30 درصدی روبرو شده است!
با ما همراه باشید و پنجره ای رو به خانه پدری را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
لینک های مربوط به این برنامه در زیر در دسترس شما خوبان قرار گرفته است.

یوتیوب دانلود فایل صوتی کم حجم