رییس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توسط یک کارگر اخراج‌شده به گروگان گرفته شد

پیمان سنندجی، رییس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و دو تن دیگر توسط یک کارگر اخراج‌شده از کار، در دفتر مدیرعامل این شرکت به گروگان گرفته شدند.

سایت تابناک با انتشار این خبر نوشته است حوالی ظهر امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور، جمعی از اخراج‌شدگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه برای گفتگو با رییس این شرکت راهی دفتر این شرکت در خیابان هنگام تهران شده و یکی از آن‌ها که نام وی “ب.س” معرفی شده به نمایندگی از جمع وارد اتاق مدیرعامل می‌شود که در ادامه گروگانگیری رقم می‌خورد.

بنا به این گزارش گروگانگیر مردی چهل ساله است که به‌عنوان راننده در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مشغول به کار بوده و پس از آن به بخش تصادفات منتقل شده و در نهایت بعد از مدتی از کار خود اخراج شده است.

این گزارش می‌افزاید نیروی انتظامی در محل حاضر شده است و مأموران پلیس در نقاط مختلف ساختمان مستقر شده و حتی چند تک تیرانداز بر بام ساختمان‌های مجاور هم مستقر شده‌اند.

همچنین گفته شده که این گروگانگیری با اسلحه صورت گرفته است اما روشن نیست که فرد گروگانگیر از ابتدا مسلح بوده یا اسلحه یکی از مدیران شرکت را ربوده است.

تابناک نوشته است در ساعت ۱۷ بعد از ظهر سنندجی، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گروگانگیری را تکذیب کرد.

وی کل ماجرا را درگیری فرد اخراجی با یکی از کارمندان شرکت خواند که به دفتر وی کشیده شده و فرد اخراجی از خروج او از اتاق جلوگیری کرد. سنندجی همچنین گفت در این ماجرا اسلحه‌ای ندیده است.

این گروگانگیری در نهایت بعد از ظهر امروز با شلیک گاز اشک‌آور توسط پلیس، ورود مأموران به اتاق مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی و دستگیری گروگانگیر به پایان رسید و آخرین گروگان‌ها نیز آزاد شدند.