نماینده ولی فقیه در سپاه و حمله به مخالفان و معترضان خیابانی

در حالی که بی‌حجابی در سراسر ایران تسری یافته است و بسیاری از کسانی که تمایل به داشتن حجاب ندارند، حجاب خود را برداشته‌اند، اعتراض‌های مقام‌های وابسته به نظام به این اقدامات و وضعیت جدید جامعه همچنان ادامه دارد.
عبدالله حاجی صادقی نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران در همایش ملی حوزویان بصیر تنها راه قوی شدن حوزوی‌ها را میدان جنگ دانست و تاکید کرد در جایی غیر از میدان جنگ، نمی‌توان قوی شد. وی تاکید کرد قرار گرفتن در مقابل دشمن قوی تنها راه قوی شدن است. صادقی تاکید کرد راه موفقیت این است که دشمن دشمن دیده شود و در برابر فتنه‌ها درک صحیح وجود داشته باشد.
وی حمله به عمامه و چادر را یکی دیگر از اهداف دشمن دانست و با بیان این موضوع که حمله به حوزه‌های علمیه خواهران بیشتر از برادران بوده است، گفت عصبانیت آنها این است که این فضا نخوابد و انتقام بگیرند. صادقی افزود آنها به هدف خود نرسیدند و به همین دلیل به دنبال این هستند که فضا آرام نشود.اما وی در عین حال گفت دشمن در حال فروپاشی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با انتقاد از کسانی که حجاب خود را برداشته‌اند، گفت خیلی از شخصیت‌ها و انسان‌های مدعی، کشف حجاب کردند که این اقدامات باعث ریزش شد. وی گفت این افراد غده‌های سرطانی بودند.
مقام‌های جمهوری اسلامی همچنان در تلاش هستند تا از مساله‌ی حجاب به عنوان مهم‌ترین مساله‌ی هویتی جمهوری اسلامی محافظت کنند. اما واقعیت این است که میزان بی‌حجابی آنقدر در سطح شهر گسترش یافته است که امکان جمع‌کردن آن مگر با استفاده از خشونت شدید امکان‌پذیر نخواهد بود.
آنها همچنان تاکید دارند که رعایت حجاب یکی از قوانین کشور است و باید آن را مراعات کرد و افراد در صورت بی‌قانونی مجازات شوند.
این ادعاها در خصوص حمله به افراد چادری در حالی عنوان می‌شود که تاکنون چنین گزارش‌هایی منتشر نشده است. برخی برخوردها با افراد معمم صورت گرفته که آنها هم چندان گسترده نبوده و در حد محدود بوده است.
مقام‌های جمهوری اسلامی در روزهای اخیر به صورت یکپارچه، سخنان خود را متمرکز بر گسترش جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان قرار داده‌اند. به گفته‌ی کارشناسان اگر مقام‌های جمهوری اسلامی به این باور رسیده‌اند که جمهوری اسلامی در جهان گسترش یافته و در قلب‌ها نفوذ کرده است و هیچکس را یارای مقابله با ‌آن نیست، پس چرا پاسخی برای این سوال ندارند که با وجود این قدرت فراگیری چرا تا این حد از توطئه‌ی دشمنان ضعیف می‌ترسند.